
Zbiór dobrych praktyk
- Aktywność należy realizować zgodnie z aktualnymi wymogami bezpieczeństwa.
- Spotkania i działania organizacji uczelnianej, w tym koła naukowego, organizacji, zespołu (także seminaria i konferencje) mogą być organizowane w bezpośrednim kontakcie zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Zaleca się korzystanie z możliwości spotkań i działań w formie on-line.
- Wszelkie dokumenty związane z działalnością organizacji uczelnianej (wnioski, kosztorysy, listy członków organizacji uczelnianej, uchwały wraz załącznikami, plany pracy i inne wynikające z bieżącej działalności) należy przesyłać w formie skanu lub zdjęcia na adres: patrycja.cicha@uwr.edu.pl.
- Podpisy wymagane na dokumentach nie mogą zostać dodane jako osobne elementy (np. osobno wklejone skany samych podpisów). Podpis na dokumentach może zostać zastąpiony mailową akceptacją załączonych dokumentów z adresu uwr.edu.pl.
- Korespondencję związaną z działalnością organizacji uczelnianej należy prowadzić wyłącznie z adresu email w domenie uwr.edu.pl.
- W przypadku konieczności osobistego przyjścia do Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej w sprawie dotyczącej działalności organizacji uczelnianej, należy uprzednio skontaktować się mailowo lub telefonicznie z pracownikiem Centrum Aktywności Studenckiej
i Doktoranckiej (tel. 71 375 20 94). - W przypadku pytań i wątpliwości należy kontaktować się każdorazowo z pracownikiem Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej mailowo lub telefonicznie.
- Niezależnie od wskazanych wyżej sposobów postępowania, należy stosować wskazania i zalecenia określone w zarządzeniach Rektora dotyczących zasad funkcjonowania Uniwersytetu Wrocławskiego w związku z wystąpieniem stanu zagrożenia epidemicznego COVID-19 dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej UWr.